Blog

Sun Island5

Kína csábereje-Harbin

HeilongjangEgyetem-Első Közép-Kelet Európai Hagyományos Kínai OrvoslásTovábbképzés Beszámoló 3. nap 2018.október 17. Szerda Madélelőtt Prof. Chen BaoZhong tartott nagyon színvonalas előadást„Gyógynövényhasználat” címmel. Ebéd után megátogattukHarbin egyik legnevezetesebb látványosságát, a Nap Szigetet és aTigris parkot. Megmondomőszintén, a szibériai tigrisek jobban izgatták a fantáziámat,mint bármelyik látnivaló a Nap Szigeten. De először a barátnőimmel…
20181016_140843

Kína csábereje – Harbin

Heilongjang Egyetem-Első Közép-Kelet Európai Hagyományos Kínai Orvoslás Továbbképzés Beszámoló 2. nap 2018. október 16. Kedd 4-5 órát aludtunk, mégis frissen ébredtem. Az időzónára való átállás és az éjszakázás ellenére egész héten kipihent voltam. Kínában az emberek nagyon kedvesek, kiegyensúlyozottak és boldogok. Öröm volt velük kapcsolatba kerülni és csak figyelni az…
20181015_103526

Kína csábereje-Harbin

Heilongjang Egyetem-Első Közép-Kelet Európai Hagyományos Kínai Orvoslás Továbbképzés Beszámoló 1. nap: 2018. október 15. Hétfő A szuper, 4 csillagos szállodában eltöltött éjszakák és svédasztalos reggelink után izgatottan indultunk a Heilongjang Egyetemre, ahol elkezdődött a Továbbképzés. Az Egyetem ünnepélyes megnyitót rendezett a képzésben résztvevők tiszteletére, amelyen Prof. Dr. Mészáros Judit tartott előadást…
Guangzhou3

Kína csábereje – kalandok a Selyemúton: Guangzhou-Harbin

Izgalmakkal, várakozással telve október 12-én pénteken 18.15-kor indultunk az Air France járatával Budapestről Párizsba, majd két átszállással Guangzhouba és Harbinba. Guangzhouba helyi idő szerint szombaton 17.10-kor érkeztünk. Nagyon klassz utunk volt, már Párizsban összebarátkoztunk Zsuzsával, Hédivel és Lillával. A repülőtéren már úgy beszélgettünk, mintha ezer éve ismernénk egymást. Guangzhou-ban kezdődtek…
20181021_135424

Utazás a titkok birodalmába, a Sárkánykirályok és a Napban élő Halhatatlan Főnix hazájába

Hálát adok a sorsnak, hogy 2018. októberében eljuthattam Harbinba, Kína 10. legnagyobb városába. Harbin az észak-kínai Hejlungcsiang tartomány fővárosa, Észak-Kína politikai, gazdasági, kultúrális és tudományos központja. Abban a megtiszteltetésben részesültem, hogy részt vehettem az első Közép-Kelet Európai Hagyományos Kínai Orvoslás Továbbképzésen a kutatási programjairól méltóan világhírű Heilongjang Egyetemen. Az egyetem kiváló professzorai és kutatói…

Ha bármilyen további információra van szükséged, írj nekünk!

altair_logo1

"Ne a földre nézz! Rögök közt nincs válasz. Felfelé figyelj!"

Kövess a Facebookon

Kapcsolat

Joósz Andrea 06 70 904 3752
László Irén 06 20 966 4538

HS Sportcentrum
Gödöllő Dózsa György út 152.

Copyright 2018 © Minden jog fenntartva. Készítette: Hornyák Design.